30 Mart 2016 Çarşamba

Diadermine Koruyucu Nemlendirici Bakım Kremi :)

Merhaba kızlar :) 
Biliyorsunuz ki dönemsel olarak (özellikle kış aylarında) cildimizde değişiklikler oluyor.
 Tabi bunların yanında yeterli su tüketimimiz de yoksa , nem kaybını tetikliyor.Bu yüzden bizde türlü markaların ürünlerine  başvurup, bu sorunu gidermeye çalışıyoruz. 
Bana göre en kötü durumlardan biri , kuruluk sorunu çözülemeyen cilde makyaj yapmak , ve o makyajın yüzde pütürleşmesidir. Zaten sorunu çözmeden ,cildi sağlığına kavuşturmadan herhangi bir kozmetik ürünü kullanmak doğru değildir.Bende bugün kış aylarında türlü markalara başvurmuş biri olarak ,Diadermine markasına ait kuru ve hassas cilt tipleri için Koruyucu Bakım Kremi'ni anlatacağım.



Ürünün özelliklerini okuduğumda anladıklarımı 4 madde üzerinde kısaca özetleyebilirim.
-Nemlendirme ,Besleme ve Koruma olarak 3 etkidedir.
-Yumuşak yapısıyla makyaj için uygun zemin olabilir.
-Cilt üzerinde uygulandıktan sonra emilmesi hızlıdır.
-Cildi nemlendirir,ve korumaya yardım eder.
Bu ürünü yaklaşık 4 aydır kullanıyorum .Fotoğrafta da görebilirsiniz artık 50 ml olan bu kavanozun 
dibini gördüm. Ne etkisini gördün ? diye soracak olursanız,anlık bir etki diyebilirim. 
Yani bu üründen uzun süreli aman aman bir etki beklemeyin derim. 
Ama yinede her duştan çıktığımda elim bu kavanoza gider oldu.. İşte böyle böyle derken bitirdim :) 


Diğer yandan cildimde sivilce,herhangi kızarıklık , veya tahriş yapmayan (tabi ki bu sadece benim için geçerli ) tek krem oldu. 
Makyaj öncesi kullanıp ,10 dakika bekledikten sonra cildimde yarattığı yumuşaklığı sevdim. 
Makyajımı daha iyi ve pürüzsüz yapmama yardımcı oldu.
 Ayrıca duş sonrası cildimin gerginliğini de aldı . 
Parlama önleyici demesine rağmen , cildimde böyle bir etkiyle karşılaşmadığımı da belirtmek isterim.
Emilme konusuna gelince, denildiği gibi hızlı emilmiyor.Ama yağlı bir hisde bırakmıyor . 
Beni düşünce karmaşasına soktu sanki :) 
Cildi kuru ve çok fazla problemi olmayanlar için,karma ciltlere yönelik düz bir nemlendirici 
olarak önerebileceğim statüde bir ürün oldu :) Yazımı bitirmeden son bir uyarıda bulunmak isterim kızlar ; 
Cildi alerjik ,sorunlu ya da hassas olanlara dikkat etmelerini öneririm. Tabi ki sadece bu ürün için değil, aldığımız ve kullandığımız her ürün için geçerli bu durum... Unutmayın iyi bir Dermatoloji uzmanına görünüp , sağlıklı bir şekilde sorununuza çözüm aramak her zaman en güzelidir. 
Mutlu Kalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder