26 Mart 2016 Cumartesi

GARNİER NEM DENGESİ BESLEYİCİ BALSAM :)

Merhaba kızlar ,
Garnier 'in yüz ve makyaj temizleme ürünlerini bitirdikçe alırım ve severek kullanırım.
İlk kez Besleyici Balsam statüsünde bir ürünü denemek istedim.
 Daha doğrusu kuru cildimle olan savaşımda , arayışlarıma ve
 deneyimlerime bir yenisini daha katmak istedim. 


-Ürün 50 ml bir kutuya sahip,
 -Paraben içermiyor ,
-Çok hızlı bir emilimi var ve yağ içermiyor.
Kuru yada çok kuru bir cilde  sahipseniz cilt rengi eşitleyici,yatıştırıcı bir bakım ürünü olarak bunu tercih edebilirsiniz. 
Vaat ettiği 24 saat nemlendirme özelliğini karşıladığını söyleyebilirim. 
Butter kremler gibi katı bir yapıda olup,kuruluk hissine elveda dedirten bir ürün...
Cildimde herhangi bir sivilcelenme yapmadı.Herhangi bir olumsuz etkisiyle karşılaşmadım.Etkili bir sonuç alabilmek için sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa ince bir tabaka halinde cildime uyguluyorum . Sonuç bence gayet başarılı ...
Kuru cilt tipinde olmayanlar için de Garnier Nem Dengesi olarak  2 yan ürünü var.
 Birincisi Normal ve Kuru Ciltler için Hafif Krem , 
İkincisi ise Mat ciltler için Canlandırıcı Jel şeklinde...
Arayışlarıma son veren Garnier markasına teşekkür ediyorum :) 
Garnier ürünlerini kişisel bakım marketlerinden satın alabilirsiniz.
Mutlu Kalın :) 
@obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder