5 Mart 2016 Cumartesi

SEPHORA ALIŞVERİŞİM , MUFE STİCK FONDÖTEN

Herkese merhaba ,
İlk blog yazım ile karşınızdayım :)
Bloğumun ilk yazısında size bir kısmının Sephora'nın indirimde olduğu dönemde yaptığım alışverişimden bahsedeceğim .
İlk anlatacağım ürün  gördüğünüz üzere 3 adet almış olduğum Sephora Mineral Kompakt Fondöten...
Bunun hikayesini şöyle anlatıcak olursam ; İlk önce 1 tane aldım , ve cilt tipim kuru olduğu için almakta tereddüt etmiştim . Bu yüzden denemek maksadıyla bir tane aldım . Akşam eve geldim makyajımı temizledim ve denedim .. Denediğim gibi bütün İstanbul'da bulunan Sephora mağazalarını aramaya başladım :) Siz tahmin edin ki ne kadar çok sevdim ..



 Cilt tipim kuru olmasına rağmen bu Kompakt Fondöten'in yapısı , yumuşaklığı , cildimde pamuk gibi duruşuna hayran kaldım . Kapatıcılık özelliği olarak orta kapatıcılık seviyesinde bir fondöten...Ama gerçekten başarılı olduğunu söyleyebilirim . Zaten başarısınıda bütün İstanbul'da bulunan şubeleri didik didik aramamdan ve bulamamamdan tahmin edebilirsiniz .
Çok aradım , ve son bir şube kalmıştı ... Etiler Akmerkez mağazasında son kalan 2 ürünü de hemen ayırtıp ertesi gün gittim ve aldım :) Fiyatından da bahsetmem gerekirse , indirimden aldığımda tanesini 20 tl'den almıştım . Tam emin olmamakla beraber sanıyorum ki normal fiyatı 56.90 ya da 59.90 olması gerekiyor ...

Şimdi gelelim diğer ürünüm olan Make Up For Ever markasının adından baya söz ettiren Hd Stick Fondötenine ...
Bundan bir önce ve severek kullandığım fondötenim olan Loreal Paris True Match , son zamanlarda hem cildimde oluşan kuruluk sebebiyle bana uyum sağlamamaya başlamıştı .Ve bir de True Match yenilenip yapısına hafif simli ışıltı katıldığı için artık değiştirme vakti geldi dedim :) Ve bende yeni bir fondöten arayışına girdim . Uzun süredir gözlemlediğim MUFE markasının  bu ürününe bir şans vermek istedim . Gerçekten cildimde yokmuş gibi duran yapısıyla , bütün gün hiç tazelenmek istememesiyle , hatta gün sonunda silmeye kıyamadığım makyajımın ana unsuru bu fondöten oldu ...Likit versiyonundan daha ziyade stick versiyonuna şans vermemde ki sebep ise , mağaza çalışanının kuru cilt tipi için stick ile daha çok rahat edeceğimi söylemesiydi . Ve haklı da çıktı . Kendisini burdan hem rengimi güzel seçtiği için hem de doğru bir tercih yaptırdığı için tebrik ediyor ve öpüyorum :) Ben kumral olduğum için rengim 125=Y315 . Stick versiyonunun fiyatı 112 tl'dir . Mufe markasına da bu ürünle bizi tanıştırdığı için teşekkürlerimi sunuyorum ... 

Bu alışverşimin son ürünü ise Sephora'nın kendi rujlarından olan Sephora Rouge 5120B R19 kodlu biraz mocha rengi karışmış biraz da mercan koyusu tonlarından oluşmuş bu ruj :)

Gerçekten günlük yaşantımda severek kullanır olduğum ve kalıcılık konusunda başarılı bulduğum favorilerim grubuma eklendi diyebilirim ...Fiyatı hakkında hatırlamadığım için bir bilgi veremiyorum ama 40 tl'yi aşmayan bir fiyatı olduğunu sanıyorum :) Başarılı oluşuyla zaten bunun hakkını veriyor. 
Umarım bilgiler faydalı olmuştur . Bir sorunuz olursa yorum bırakabilirsiniz.
Teşekkür ediyorum ve bir sonraki blog yazımda görüşmek üzere :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder