23 Mart 2016 Çarşamba

YVES ROCHER YUMUŞATICI ŞAMPUAN , BESLEYİCİ SAÇ KREMİ :)

Herkese Merhaba ,
Bir Yves Rocher alışverişi ile tekrar karşınızdayım :) 
Cilt bakımımıza , makyajımıza dikkat ederken asıl en çok bakıma ihtiyacı olan saçlarımıza daha bir özen göstermemiz gerektiğine inanıyorum.Günlük yaşamın koşturmasından , güzel görünsün derdiyle bazı işlemlere maruz bıraktığımız ve sonucunda kırıklar oluşan saçlarımızın sağlıklı görünmesi için benden iki güzel ürün önerisi geliyor :) 


İlk olarak aldığım Besleyici Saç Kreminden bahsetmek istiyorum.

Organik Yulaf ve Badem yağı içeren, kuru saçları besleyen bir ürün özelliğinde ...Her zaman söylediğim gibi , içeriğinde kullanılması zararlı olan maddeler barındıran ürünlere karşıyımdır. 
Bu yüzden Yves Rocher ürünleri tercih eder ve güvenirim. Slikon ,paraben ve renklendirici içermeyen bu ürünü 18,32 Tl'ye aldım ve verdiğim şansın sonucunda başarılı olduğunu,
Organik yulaf içeriğiyle saçlarımı beslediğini, içerisinde bulunan bir diğer badem yağı sayesinde de kullanım sonrası saçlarımın kolay tarandığı sonucuna vardım :) 
Şampuan kullanımım sonrasında kremi ceviz büyüklüğü kadar elime sıkıp ,
saçlarıma uygulayıp iyice duruluyorum ve işlem tamam :) 

Bir diğer ürün ise Yves Rocher kartım ile yaptığım 2.ci alışveriş olduğu için ,bu alışverişime özel hediye ettikleri Yumuşatıcı Şampuan :) 

Bu ürünün özellik bakımından kullanıcı kitlesi biraz geniş tutulmuş . Besleyici ve göz yakmayan özelliği ile 3 yaşından büyük çocuklar içinde kullanılabiliyor. 
Bir diğer özelliği ise tüm saç tiplerine uygun oluşu ..300 ml bir şişeye sahip olan bu şampuan saçta oluşan düğümlenmeyi engellediğini,Organik Hamamelis ile yumuşatıcı bir etki yarattığını ve saç derisini yatıştırdığını vaat ediyor. Benim izlemlediğim kadarıyla saçlarımda kepek sorunu yaratmadığını , 
bitkisel diyebileceğim ama rahatsız etmeyen tatlı kokusunu beğendiğimi de eklersem , 
Sonuç olarak gerçekten şans verilmesi gerektiğini söylüyorum :) 
Bana hediye edildiği için ücret ödemedim fakat liste fiyatı 22,90 Tl'dir.  
Organik Hamamelis neymiş ki? diyenler için araştırmama dayanarak hemen söylemek istiyorum. Fransa'da yetişen sarı yapraklı küçük bir ağaç türü olup,deri proteinlerini güçlendirerek derinin dirençli olmasını sağlarmış :) Bu da küçük bir not olsun :) 

Diğer Yves Rocher alışverişimi okuduysanız , bu mağazaya girdiğimde duş jellerinden almadan çıkamadığımı bilirsiniz :)  Daha önce almadığım iki yeni çeşidini denemek istedim . Bu duş jellerinin en sevdiğim özelliği cildin nem dengesini sağlaması ..
 Krem rengi olan Macadamia Nuts from Guatemela adlı ürün, o fındık kokusuyla aşık etti diyebilirim. Almond From California ise hem ferahlık veren yapraklı bir bitki kokusuyla hem de badem kokusuyla dikkatimi çekti. Aslında aç olarak bu mağazaya girilmesi bence sakıncalı :) 
Ürünleri her zaman favorim olarak kalmaya devam ediyor...Teşekkürler Yves Rocher !  
Okuduğunuz ve vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim . 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...
@obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder