6 Mart 2016 Pazar

WATSONS ALIŞVERİŞİM ; LOREAL PARİS LUMİ MAGİQUE PRİMER,GOLDEN ROSE HİGHLİGHTER STİCK, MAYBELLİNE NEW YORK THE FALSİES PUSH UP DRAMA,

Bütün okuyucularıma güzel bir Pazar sabahından Merhaba :) Sizlere instagram sayfam üzerinden de söylediğim gibi Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla indirime giden Watsons mağazasından yaptığım küçük çaplı alışverişimden bahsedeceğim .Watsons'ın kendi ürünü olan Siyah Nokta temizleyen burun bantlarını denemek istedim . Gerçekten 15 dakika içerisinde güzel bir sonuç elde ettiren bu bantları sevdiğimi söyleyebilirim .Fiyatı 9,90 tl olup Watsons standlarından temin edebilirsiniz :) 



Uzun süredir gerçekten bir makyaj bazı arıyordum .Denedim denedim ve sonunda Loreal Paris markasının Lumi Magique Pure Light Primer ürününe karar verdim . Bu ürünün normal fiyatı 44,90 Tl ve ben %40 indirimde bu ürüne sahip oldum . Kullandığım kadarıyla ışıltılı yapısı, hem bir highlighter ,hem de bir makyaj bazı görevi görüyor .Fakat üzülerek şunu söylemem gerekirse higlighter olarak pek başarılı bulduğumu söyleyemem .Ben ek olarak bir aydınlatıcı kullanmayı tercih ederim .Işıltı vermek konusunda bu sınavdan pek geçemedi :)

Hazır bir highlighter konusu açılmışken sizlere Watsons alışverişim sonrasında gerçekten uygun fiyatlı bulabilceğiniz bir stick highlighter'dan bahsetmek istiyorum .Uzun süredir peşinde olduğum ve kullanıcı yorumlarından da yola çıkarak bir ürünün peşine düştüm.Ürünüm Golden Rose Highligter Stick .Yalansız aşık oldum diyebilirim .Bu ürün şuanda Golden Rose tarafından temin edilemiyor. Yani stoklarında kalmadığı için ben yine Sephora Kompakt Fondötenlerimi ararken yaşadıklarımı yaşadım diyebilirim .Bütün İstanbul'u aradım taradım ve tabi ki de buldum :) Ürünün fiyatı 20 Tl'dir .İki adet rengi mevcut olup , bir tanesi cildinize pembemsi tonlarda bir hava katan  aydınlatıcısı , diğeri ise benim kullandığım yani01 numaralı Bright Gold rengi...Pembe tonlarında olanı sanırım pek fazla tercih edilmediği için Bright Gold 01 rengini şuan temin edemiyorlar :) Ben ürünü elmacık kemiklerime, dudak üstüme uyguluyorum ve gerçekten yapısı ,kremsi oluşu ile başarılı bir aydınlatıcı diyebilirim . Hafif ıslak bir süngerle uygularsanız daha iyi bir sonuç elde edebilirsiniz. 


Tekrar dönelim Watsons alışverişime :) Ve gelelim diğer ürünüm olan Maybelline New York markasının the falsies Push Up Drama maskarasını yorumlamaya ...

Adından gerçekten söz ettiren bir ürün oldu.Bu maskarayı ikinci satın alışım olacak. Kullandığımdan bu yana aşık olduğum bir ürün oldu diyebilirim ve alışverişimde buna da yer vermeden geçemedim . Maskarayı tarif edecek olursam ; Kalıcı , Akmaz ,Mükemmel derecede kirpik kıvırma özelliği olan bir ürün olarak tanımlayabilirim . Kullandığımdan beri çevremden o kadar güzel tepkiler alıyorum ki Maybelline markasına teşekkürlerimi sunmadan geçemeyeceğim :) Ürünün fiyatı 24,90 Tl , ben indirimden dolayı 18.90'a aldım . Bu üründen uzun bir süre vazgeçemem ve favorilerim grubuma ekledim diyebilirim :) Okuduğunuz için teşekkür ediyorum ve hepiniz için güzel bir Kadınlar günü diliyorum...Kendinizi sevin , sağlıcakla kalın ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder