11 Mart 2016 Cuma

Golden Rose Alışverişi :)

Merhaba kızlar :) 
Günün yazısı Golden Rose alışverişim'den geliyor :)
Evet bu alışverişimde mağazaya ilk girdiğimde ,
 - Buyrun efendim , Size nasıl yardımcı olabilirim ? diyen mağaza çalışanına ; -Bir ihtiyacım yok aslında ama , mağazadan cıktıgımda kesin birşeylere ihtiyacım varmış gibi çıkacağımdan eminim demiştim :) Ve tabii ki öyle de oldu .
Gelelim aldığım ürünlere ...



Aldığım ojeler Ice Chic serisinden olup ( yeni çıkan serisi ), parlak ve kalıcı özellikli , 76 renkten oluşan  bir seridir. Fotoğrafta gördüğünüz benim aldıklarım , soldaki 23 numara(mürdüm tonları) ve sağdaki de 18 numaradır (mercan tonları) . Golden rose markasının en çok sattığı bu iki ojenin rengini gerçekten çok sevdim . Fiyat olarak tanesi 5 Tl'dir. 

Diğer aldığım bir ürün ,Intense Black rengi olan  Precision Eyeliner  için buraya destanlar yazmak isterim . Çok ama çok memnun kaldığım bu ürünün ışık hızında diyebileceğim kadar çabuk kuruması , suya dayanıklılığı ve uzun süreli kalıcığı ile beni benden aldı diyebilirim :) Uygun fiyata sahip olabilirsiniz . 
Ve son ürünüm,nude makyajlar için uygun olan Dream Lips serisinden 501 numaralı Lipliner...  Golden rose markasının Lipliner ürünlerini ayrı bir seviyorum . 
Çünkü sürülmesi bana çok yumuşak ve kolay geliyor . Sahip olduğum Latte rengi bir rujum vardı , ve uzun süredir onu tamamlamasını istediğim bir dudak kalemi almak istiyordum. Bu ürün tam da istediğim gibi tamamladı :) 
Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim . 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ...
Hepinize mutlu akşamlar :)
@obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder