18 Mart 2016 Cuma

FLORMAR ALIŞVERİŞİ :)

Selam kızlar ! 
Sizlere bu yazımda Flormar alışverişimden ve kullandıklarım hakkında izlenimlerimden bahsedeceğim. Öncelikle şunu belirtmem gerekirse ,son zamanlarda Flormar mağazasından çok sık alışveriş yapan biri olarak , ürünlerinin başarısı gerçekten göz doldurur cinsten...Özellikle ruj konusunda gerçekten ilerlediklerini ve başarılı olduklarını düşünüyorum. Flormar rujlarında favorim olan 2 adet ruj var. Birincisi Deluxe Shine Gloss serisinden D45 numara olan dudak pembeliği kıvamında ve çok natural duran bir ruj, İkincisi ise nude makyajlarımda severek kullandığım, hatta 3-4 tanede stok yaptığım , Supershine serisinden 524 numaralı Latte rengi rujdur diyorum ve sevgili allığıma geçiyorum :)




 Terracotta Blush - On serisinden Golden Peach isimli allık son zamanlarda arayış içerisinde olduğum ve sonunda aradığımı bulduğum bir ürün olarak favorilerim sepetime eklendi :)  İçerisinde altın ışıltılar barındıran, yüzünüze tatlı bir şeftali tonları katan ve kesinlikle doğal duran bir allık ... Ben bu allığı aynı zamanda hafif bir göz farı olarak bile kullanıyorum :) 
Fiyatı yanlış olmasın ama ,34 tl olması lazım... Eğer böyle bir allık almayı düşünen varsa hiç durmasın diyebilirim :)

Diğer iki ürünüm ise göz makyajımız için lazım olabilecek bir göz makyaj bazı , ve likit kapatıcı..İkiside çok severek kullandığım ve bittikleri için yenilerini aldığım ürünlerdendir. 
Flormar'ın bu kapatıcısı (Perfect Coverage Liquid Concealer ) hakkındaki düşüncelerimi, bir önceki 'Kullandığım Kapatıcılar' başlığı altındaki yazımda okuyanlarınız olmuştur.
Tekrar bahsetmem gerekirse ,orta kapatıcılıkta olan bu ürünü severek kullandığımı söyleyebilirim. Özellikle göz çevreme verdiği aydınlığı ve gözlerimi daha belirginleştirmesini çok seviyorum. Ayrıca çizgilerede dolma yapmıyor... :) 
Göz makyaj bazı olarak kullandığım ürünün adı Eye Perfection Primer .
Flormar çalışanlarının tavsiyesi üzerine aldığım ve aslında ilk alırken renginden dolayı
 şüphe duyduğum bir üründü :) Aldığım renk 02 Sweet Coral adında , ve lila renginde, 
ışıltılı yapıda bir baz...Lila rengi dediğime bakmayın, sürdüğünüzde gözünüzde hem sanki ışıltılı bir far varmış gibi duruyor , hem de lila rengi sürdükçe satenleşiyor. 
Gün boyunca göz makyajım hakkında bir bozulma olmaması ile de başarısını kanıtlıyor. 

Almış olduğum maskaraya gelecek olursak, bu ürünü çok güzel hayallerle almıştım.Sanırım bu maskarayı hayalleri daha sade olan birinin alması gerekli :) Biraz beni  adının MaXXL olması da etkilemiş olabilir . Ben hacimli ve kıvrık kirpiklerden hoşlanırım . Ve bu isim de beni XXL derecede kıvrık kirpik hayallerine götürdü :)  Ama malesef ki öyle çıkmadı. Evet ,kirpikleri güzel ayırıyor ama bakışları belirginleştirmek yada hacim katmak gibi bir özellik katmıyor.Bu yüzden üzülerek birdaha alacağımı düşünmüyorum :) 

Hepimiz gün sonunda makyajımızı temizlemek için bazı yardımcılardan faydalanıyoruz. Bazen üşengeçliğimize gelip o günü makyaj temizleme mendiliyle geçiştirebiliyoruz :) Özellikle ben cildimin kuru olmasından dolayı artık temizleyici ürün denemekten yoruldum diyebilirim . 
En son denediğim Neutrogena markasına ait deep clean isimli makyaj temizleme mendilleri  hakkında da düşüncelerim olumsuz olunca , Flormar alışverişim sırasında gözüme çarpan bu mendillerden satın alıp denemek istedim. Denedim ve ertesi gün gidip 5 paket daha satın aldım :) 
1 pakette 20 adet mendil mevcut olup , içeriğinde Olus Oil,Aleo Vera , ve Pentanol barındırıyor. 
Cildinizi yumuşatıp,nemi hapsetme özelliğine sahip bu mendiller de bittikçe
 aldığım bir rutinim haline gelmiş bulunmakta :) 
Okuduğunuz için teşekkür ediyorum,
Bir sonraki blog yazımda görüşmek üzere ...
Mutlu kalın :) 
İnstagram : @obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder