27 Mart 2016 Pazar

Flormar Volume Extra Mascara

Merhaba kızlar!
Öncelikle güzel bir hafta geçirmenizi diliyorum.
Uzun zamandır Flormar ürünleri hakkında birşeyler yazmamıştım . Geçtiğimiz günlerde yazdığım Flormar alışverişi yazımda ,sonucundan memnun kalmadığım MAXXL adında bir maskara vardı...Okuyanlar hatırlarlar, ben bu ürünün vaat ettiği gibi bir sonucu elde edememiştim . Tamam flormar ürünlerini çok severim ,ama memnun kaldıklarımız gibi kalmadıklarımız hakkında da yazıp uyarmak zorundayız :)  
Uzun süredir kullandığım Maybelline the falsies Push Up Drama 'dan kıvrıklık konusunda çok memnun kaldığım için her aldığım maskarayı bu ürünle karşılaştırıyor gibi oldum :) Böyle bir karşılaştırma yaptığım için elbet bu yazıyı okuyanlar arasında Push Up Drama'yı sevmeyen bir çoğunluk çıkacaktır.Çünkü beğenmeyenler ile çok sık karşılaşır oldum . Görüşlere saygım sonsuz :) 



 Bu sefer şans verdiğim ve Flormar çalışanının da önerisiyle aldığım Extra Volume Maskara'dan biraz bahsetmek istiyorum.
Aslında mağazaya girdiğimde maskara almak gibi bir düşüncem yada ihtiyacım yoktu , Fakat çalışanın; takma kirpik etkisi yarattığını söylemesi üzerine benim gözler yine açıldı , hımmm hadi bakalım deneyelim dedim :)
 Ne kadar sevsem de makyajımı çıkartırken Push up Drama ile çok zorlandığım için her zaman ilk dikkat ettiğim bu sorundur . :) 
-Temizlenmesi oldukça kolay olduğundan bu maskara sınavdan geçti..
-Söylendiği gibi hacim yaratma konusunda ise çok uğraştığımı söyleyebilirim . Uğraşmamın sonucunda başarıyı elde ettim fakat kirpikler üzerinde birkaç turdan fazlaca döndüm :)
 Haliyle o kadar turlayınca bir yandan kirpikler yapışmasın diye uğraştım ,diğer yandan düzgün bir sonuç elde etmeye çalıştım.Sonuca göre kötüleyemem ,haksızlık etmiş olurum..
Ama bu konuda daha kolay bir sonuç elde etmeyi isterdim.
-Takma kirpik etkisine gelicek olursak nasıl anlatacağım bilmiyorum ama ; Evet böyle gölgeli bir bakış yaratıyor, sanki kirpiklerinizin arasında takma kirpiklerin gölgesi varmış gibi (hafif) bir hacim katıyor , Bilmem anlatabildim mi .. :))
-Kirpiklerimde de herhangi bir dökme yapmadı.

Tekrardan alır mısın ?diye soracak olursanız, sadece denediğimi ve daha sade bakışlardan yana olanların alabilececeğini söyleyebilirim . Günlük ,sade ve abartısız durmasını istediğiniz makyajlarınız için bir maskara arıyorsanız uygun fiyatlı olarak temin edebileceğiniz bir ürün ...
Bende bu maskarayı günlük ,abartısız makyajlarım ile bitireceğim .
 Sonuç olarak bu maskara için 10 üzerinden bir puanlama yapıcak olursam 7 verebilirim :) Kırdığım puan ise maskaranın vaat ettiği sonucu zor veriyor olmasından kaynaklanıyor ..
Herhangi bir sorunuz olursa İnstagram üzerinden (@obirbloggeer) ulaşabilirsiniz.
Okuduğunuz için Teşekkür ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder