21 Mart 2016 Pazartesi

@Obirbloggeer ' ı Tanıyın :)

Herkese merhaba :) 
Bu yazımda bu sefer bir ürünü anlatmak değilde, kısaca biraz kendimden bahsedeceğim ,
 gelen sorulara toplu cevap vereceğim :)

16 Mayıs tarihinde İstanbul / Kadıköy'de doğdum . 21 yaşında çiçeği burnunda bir blogger'ım :) @obirbloggeer adıyla tanıdığınız Ece'nin aslında gerçek branşı ise havacılık üzerine...Üniversite hayatım bitti, iş hayatına atılmaya hazırlanıyorum :)
Seyehat etmeyi, farklı yerler , kültürler görmeyi çok severim . Anlık programlar tam bana göredir . Aniden çantamı toplayıp bir programa dahil olabilirim. Daha sonra ise gezdiğim, gördüğüm yerler hakkında bilgi vermek , o yere özgü şeyleri sizlere aktarmak en sevdiğimdir (Özellikle yurt dışı) . Şimdiye kadar birbirinden farklı zamanlarda 2 ülkede bulundum (Londra 3 kez -Amerika 2 kez ) ve bir sonrakinin İtalya olmasından yanayım :) İnsan ilişkilerim oldukça iyidir...Yeni ortamlara girmeyi , farklı kişiler tanımayı severim. Bu bloğu açmamda ki ilk faktörde aslında budur .Bildiklerimden , gördüklerimden , nerede neyin olduğundan farklı kişilerinde haberi olsun , bilsinler istedim. Henüz yeni olabilirim ama şimdiden birbirinden tatlı insanlar tanıdığıma inanıyorum :) Ailem ile vakit geçirmeyi severim , Yakın olduğum arkadaşlarımın sayısı 5 parmağımı geçmez ,
 ki bence normal olanda böyle olmalıdır :) Az olsun öz olsun kavramından yanayım..
Ansızın bir sevdiğime hediye almayı, yüzündeki mutluluğun sebebi olmayı severim .
 Mutfakta vakit geçirmek hobilerim arasındadır. Üretmek , sunup sonucunda yorumlarını almak hoşuma gider :) En sık aldığım, 'Sen hep güler misin böyle?' sorusuna karşılık ; 
Herşeyden bir mutluluk çıkarmaya bakan biriyimdir :) Daha kötüsünü düşünür , iyi ki böyle yada şöyle olmadı derim , içinde bulunduğum durumu şanslı bulurum :) 
Geri kalanı fotoğraflara, sonrada sizin yorumlarınıza bırakıyorum ...
 Birbirinden güzel bilgi dolu yazılarda görüşmek üzere ... <3 
Ece'den ...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder