13 Mart 2016 Pazar

NARS,KADINLAR GÜNÜ HEDİYESİ, AUDACIOUS MASCARA VE ORGASM BLUSH

Herkese güzel bir Pazar sabahından Merhaba ! :)


Bir önceki blog yazılarımdan da bildiğiniz gibi son zamanlarda Maybelline ürünü olan the falsies Push up Drama maskarasını çok ama çok beğenerek, her makyajımda kullanıyordum . Ta ki Nişantaşı City's Avm'de bulunan Nars çalışanlarının Dünya Kadınlar Günü için yolladıkları maskarayı deneyene kadar ... Hani derler ya 'İyinin iyisi vardır ' diye ; Gerçekten öyle oldu :) 
Push up drama ürününe bir süre ara verdim ve izlenimlerimi size aktarabilmek için 
Audacious Mascara'yı kullanmaya başladım . İlk önce şunu söylemem gerekirse , Push Up Drama maskarayı çıkartabilmek konusunda çok zorlanıyordum. Karşılaştırmam da ilk baktığım bu oldu . Her zaman kullandığım makyaj temizleme suyum ile çıkartmaya başladım ve  Nars ürünü olan bu maskarayı temizlemek oldukça kolaydı ve harcadığım pamuğun sayısını 
yarıya indirerek sonuçlandı. Maskara yapısı olarak taraklı diyebileceğim bir ürün . 
Maskarayı kullanırken hem kirpikler çok güzel bir şekilde ayrılıyor , hem de sonucunda çok güzel kıvrık bir görüntü oluşuyor . Etkili maskara arayanlara önerilir .

Bir diğer gönderdikleri ürün ise allıklarının içinde
 en çok satan ve adından söz ettiren 
Orgasm Blush  . :)

İçerisinde altın ışıltılar barındıran , Şeftali-pembe duruşlu allık arayanlar için bu ürünü önerebilirim . Ben çok fazla yoğun derecede allık kullanan bir insan değilim . Ama tenimde duruşunu , ve renk tonunu beğendiğimi söyleyebilirim . Ürünü pigmentasyonu ve en beğendiğim özelliği olarak gün sonunda ki kalıcılığı açısından başarılı buldum. 
Denemeye değer... 
Okuduğunuz için Teşekkür ediyorum ve ,
NARS çalışanlarına bana bu ürünle tanışma fırsatını sundukları için kucak dolusu öpücükler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder