15 Mart 2016 Salı

YARDIMCI KAPATICILAR :)

Herkese merhaba , 
Uzun zamandır kullandığım kapatıcılar hakkında yazmayı planladığım yazım ile size bir Günaydın diyorum :) 

Bildiğiniz gibi bölgesel kusurlarımızı gizlemeye yönelik kapatıcılar , ten ve  göz makyajımızın daha kusursuz görünmesine yardımcı olurlar.Göz makyajı bazı olarak da kullanılan kapatıcılar ,göz farı yada göz kaleminin performansınıda arttırır. 


Sizlere fotoğrafta gördüğünüz ,kullandığım ürünlerden biraz bahsetmek istiyorum.
Sol baştan başlayacak olursam ; İlk ürünüm Loreal Paris markasına ait 
Skin Perfection 5i 1 arada Bb krem ; Uzun zamandır bir Bb krem arıyordum.Aslında bakılırsa bu ürün çok fazla araştırmadan aldığım , dış görüntüsünde ki bu parlak pembe renginin cazibesine kandığım bir ürün olarak anılarıma geçti...
Kesinlikle ürünü denemem için açıkta bir tester şişesi olsaydı, almazdım. Çünkü Bb kremi genelde cildimizde bulunan renk eşitsizliğini kapatmak için kullanırız. 
Fakat bu üründen malesef ki Bb kremliğe dair hiçbir sonuç alamadım.
Benim için sadece nemlendirici krem statüsünde olan ve  bu yüzden üzülerek birdaha almayacağımı düşündüğüm bir ürün oldu.
Diğer ürünüm ise sıklıkla alışveriş yaptığım marka olan, Flormar'a ait Perfect Coverage Lıquıd Concealer adında ki bu kapatıcıyı gerçekten sevdiğimi söyleyebilirim .Ürün 5 ml bir şişenin içinde olup, göz altı morlukları ,şişlik ve çizgilerin oluşumuna engel olmayı vaat eden bir ürün..' Peki ne kadar kapatıcı bir ürün ? ' diye soracak olursanız ; Benim görüşüm orta kapatıcılıkta olduğu yönünde...Fakat göz çevremi daha aydınlık göstermesini ve gözlerimi daha çok belirginleştirme özelliğini sevdiğimi söyleyebilirim.

Sıradaki ürünüm olan Garnier markasına ait göz çevresine uyumlu Roll-on özellikli
 Miracle Skin Perfector için aslında çok birşey söyleyemeyeceğim. Çünkü ürün bana göre bir kapatıcıya göre fazla ıslak bitişli ve çok fazla kapatıcılığı olmayan bir ürün olarak geldi.

Sizlere Amerika yazımın son satırında bahsettiğim,ve Türkiye'de satışı bulunmayan Maybelline markasına ait Fit Me Concealer ve Age Rewind Eraser Dark Circles 
adında ki iki üründen söz edeceğim.
 Fit me kapatıcının ülkemize bir an önce gelmesini dört gözle bekliyorum. Çünkü gözleri aydınlık gösteren , çizgilere dolma yapmayan , kapatıcılığı yüksek bir ürün diyebilirim.
Ben tenime uygun olarak Fit me için ' 10 Light ' rengini satın almıştım ,
 Ve bana göre bu serinin en kullanışlı renkleri Fair ve Light renkleri olarak geldi.
  Diğer silindir şeklindeki şişeye sahip olan Eraser Dark Circles ise adından da belli olduğu gibi göz altı morluklarını yok eden mükemmel bir ürün olarak adlandırabilirim.
Hatta Fit me'den daha başarılı olduğunu söyleyebilirim.
 Bu ürün süngerimsi bir aplikatöre ve  renk olarak 6 farklı renge sahip...
Kumral olduğum için ben 'Fair ' adlı rengini kullanıyorum.
Bu ürünleri Amerika yazımda bahsettiğim Pharmacy özellikli mağazalardan satın almıştım. Tanesini 8$ gibi bir fiyat üzerinden aldım.Kesinlikle bittiklerinde çok ama çok üzüleceğim iki ürün olarak favoriler sepetimde duruyorlar.
Keşke yedek olarak da alsaymışım ' demeden geçemeyeceğim :) 
Herhangi bir sorunuz için instagram üzerinden yorum bırakabilirsiniz.
Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim.
@obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder