10 Mart 2016 Perşembe

Nivea Yüz Temizleme Köpüğü , Quick Fix Nem Maskesi

Herkese merhaba ,
Bugün uzun süredir cilt bakımım için kullandığım bu iki ürünüm hakkında küçük bir yazı ile size Günaydııııın demek istedim :) 
Sol tarafta görmüş olduğunuz Quick Fix markasına ait ürünüm ile ilk Gratis mağazasında tanışmıştım.Adını hiç duymadığım ve kullanıcı yorumlarına bakmadığım bu ürüne içimden bir şans vermek geldi ve aldım :) 



Fiyatı indirimde aldığım zaman 12,90 Tl idi.
Kuru ve neme susamış ciltler için olan ,cildin kaybettiği nemi geri kazandırmaya ve cilde derin nemlendirme sağlamaya yardımcı olan bu ürünü sevdiğimi söyleyebilirim. İçerisinde bulunan E vitamini sayesinde cildinizin nemini ve esnekliğini korumasını sağlamaya yardımcı olan bir kolajen kaynağı görevinde bulunuyor . Ben cilde bir tabaka halinde uyguluyorum ve 5-10 dk bekliyorum.
Daha sonra cildimi ılık suyla yıkıyorum.
Benim cildime iyi geldiğini  ve uzun zamandır haftalık olarak bu nem maskesini yaptığımı söyleyebilirim :) 

İkinci ürünüm olan Nivea markasına ait Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğü;
Benim cildim kuru olduğu için (özellikle kış ayları ) uzun süredir birçok cilt temizleyici ürün denedim ve hiçbirinden memnun kalmadım . 
Ta ki bu ürün ile tanışana kadar...
Kuru ve Hassas cilt tiplerine yönelik olan bu ürünün kapağını açtığımızda pompalı bir ağız kısmıyla karşılaşıyoruz. İçerisinde bulunan sıvı , pompasına bastığımızda elimize köpük şeklinde geliyor . 
Bu ürünün amaçladığı ise ; Cildi nazikçe derinlemesine temizlemek ,yatıştırmak , güzel ve sağlıklı bir  görünüm kazandırmak...
Ben ürünü nazikçe masaj yaparak yüz,boyun ve dekolte bölgeme uyguluyorum .Ve uzun süredir o kadar ürün denememe rağmen güzel sonuç aldığım ve kullanım sonrasında mutlu olduğum tek ürün :)
Bu yüzden Teşekkürler Nivea ! 
Herkese güzel bir gün geçirmesi dileğiyle ...
@obirblogger

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder