19 Mart 2016 Cumartesi

Renkli Yazı , YVES ROCHER Alışverişi ... :)

Merhaba kızlar ,
Sizlerle İnstagram hesabım üzerinden (@obirbloggeer) 3 gün önce paylaştığım alışveriş poşetlerimden biri olan Yves Rocher markasına ait alışverişimden bahsedeceğim.
Haftasonumun bir gününde mutlaka cilt bakımımı yaparım .
Ve cilt bakım ürünlerim de paraben içermemesine dikkat ederim .


 Cilt bakımım için severek kullandığım Yves Rocher Kayısılı Peeling 'in bir kutusunu bitirip ,ikincisini almış bulunmaktayım :) Arındırma ve ışıltı verme özelliğine sahip bu peeling'in kokusuna bayıldığımı söyleyebilirim.Yüzünüze sürdüğünüzde içerisindeki kayısı çekirdeklerini hissediyor ve duruladıktan sonra hoş bir meyve kokusu ile cildinizdeki yumuşaklığın farkına varıyorsunuz.
Sanıyorum ki içerisinde bulunan kayısı çekirdeklerinden dolayı hassas ciltlere önerilmiyor . 
Fiyatı 16,90 tl ve cilt yapısına uygun olanlara tavsiye edebilceğim bir ürün ...
Yves Rocher mağazasından alışverişlerimde en sık aldıklarım ise duş jelleridir. Yapısında ki nemlendirici özelliği ile cilt bakımıma destek olan bu ürünler paraben içermez ve içerisindeki maddeler bitkiseldir. Kullandıklarım fotoğrafta gördüğünüz gibi Malezya Karambolası , ve Meksika Limonu kokulu olanlar :) Şişelerin herbiri 200 ml , ve Fiyat olarak normalde tanesi 12,90 tl iken , 
Şuan bir kampanya başlatmışlar ve iki tanesini 19,90 tl'den aldim. 
Madem duş jeli alıyoruz dedim bir de güzelim lifleri rengarenk görünce dayanamadım tabi :) 
Liflerin tanesi ise 5,90 tl.

Yaptığım alışveriş sonrası ve kızlarda sohbetimden hoşlanınca bana bu gördüğünüz
 tester ürünleri de hediye ettiler . 4 adet Kızarıklık karşıtı nemlendirici krem ve 3 adet Bb krem verdiler (Tam da kendime bb krem arayışı içerisindeyken ) . Hassas bir cilde sahip olduğum için ,krem cildimi yatıştırmak adına bana iyi geldi. Cildimde özellikle kışın oluşan nem sorunu için ise nemlendirme özelliğini sevdim. Bu ürünün yatıştırıcı etkisi Madagaskar'da yetişen Sarıteçan Yaprağı özünden kaynaklanıyormuş , bunuda öğrenmişken paylaşayım bari :)
 Bb kremlerden henüz denemediğim için birşey diyemiyorum. İleri ki günlerde instagram hesabım üzerinden kullanım sonucunu duyuracağım.
Herkese tatlı bir haftasonu diliyorum.
@obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder