2 Nisan 2016 Cumartesi

Pembe Greyfurt Kokulu Cumartesi Yazısı

Selam kızlar ! 
Hazır bahar gelmişken , tam böyle güzel günlere yakışacak Greyfurt kokulu küçük bir yazı yazmak istedim. 
Sizlere Yves Rocher'den ısrarlı bir tavsiye üzerine aldığım bu minik şişeden bahsedeceğim. 
Minik dediğime bakmayın , bu ürünün güzelliği kendinden kat ve kat büyük :)  Aslında mağazaya bu ürüne bakmak için girdiğimde 'ayyy bu ne kadar minik böyle,keşke biraz daha büyük boyu olsaydı ' diyerek hayal kırıklığı yaşamıştım.Daha sonra , hadi bakalım madem bu kadar kendinden bahsettirdi , deneyelim dedim :) 


Yüzümü kış aylarında nemlendirmek , ferahlatmak adına birçok ürün denedim ama bu sprey gibi fayda sağlayan birşey bulamadım. Yves rocher 'e göre cildimizin vitamin kürü tabiriyle anlattığı bu minik şişe ; Ferahlatıcı,nemlendirici bir özelliğe sahip . Bunların yanı sıra  makyaj öncesi kullanırsanız ,makyaj bazı olarakta faydalanabilirsiniz.Yani makyajı sabitleme özelliğinde ...
Ya da cildinizi temizledikten sonra ferahlatıcı bakım olarak kullanabilirsiniz .
Ben duş sonrası kullanmayı çok seviyorum :)  
Bu ürün ile ilgili tek merak ettiğim birşey vardı. Bana söylenene göre makyaj sonrası sıkıldığında , makyajınızı yüzünüze oturtuyormuş ve sanki saatler önce yapmışsınız gibi
 hep istenilen o güzelliği veriyormuş. 
(Sırf bunu denemek için almadıysam zaten)  :)
Her neyse , makyajımı yaptım , ve daha sonra gözlerimi koruyarak kullandım. Biraz bekledikten sonra cildim bu sıvıyı emdi  ve denildiği gibi sanki saatler öncesinde makyajımı yapmış havası katarak ,cildime verdiği ışıltı ile birlikte makyajımı yüzüme oturttu. 
Vaat ettiği ne varsa ,gerçekleştirmiş bir ürün olarak ben çok sevdim. Bittikçe almaya karar verdiğim bir ürün oldu.İçeriği hakkında son olarak küçük bir bilgi daha geçmek istiyorum .Bu sprey  paraben ,alkol ve mineral yağlar içermiyor.Uzun yıllar boyu size lazım olan cildinizi koruyun ve bu tip içerikli ürünleri kullanmamaya dikkat edin .
Hepinize güzel bir Cumartesi günü diliyorum.
Kucak dolusu öpücükler :)

İnstagram : @obirloggeer 
Snapchat : obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder