6 Nisan 2016 Çarşamba

Adı gibi Mucize .. LOREAL PARİS ELSEVE MUCİZEVİ BAKIM YAĞI

Herkese merhaba ! :) Bugün sizlere biraz geç tanıştığım ,belki bazılarınızın bildiği ,duyduğu bir üründen bahsedececeğim.
Dış görünüşümüzün önemli bir parçası olan saçlarımız ,günlük aktiviteler ve programlara
 hazırlanırken ısısal işlemlere maruz kalıyor ve yıpranıyor.
Loreal Paris Elseve ise saçlarımızı besleyecek harika bir mucizevi bakım yağı geliştirmiş.



 Birçok blogger arkadaşımın saç bakımı için kullandığı bu ürünü gerçekten çok merak etmiştim.
 Alırken çok düşündüm açıkcası , Çünkü saçlarım zaten çok kuru bir yapıya sahip değil , birde üzerinde bakım yağı falan yazınca açıkcası daha çok yağlandırır mı diye korkmuştum. 
Birkaç haftadır kullanan biri olarak hiç korktuğum gibi birşey çıkmadı :) 
Tam tersine kokusuna ve saçlarıma verdiği ışıltıya bayıldım . 
Hatta snapchat üzerinden (obirbloggeer) ne kadar bayıldığımı ilk kullandığım gece dayanamayıp büyük bir mutluluk ile ifade etmiştim :) 
Ürün plastik bir şişeye ve ağız kısmı kilitli , pompalı bir özelliğe sahip.
Yine de keşke ağız kısmında birde kapağı olsaydı diyemeden geçemiyorum.
Çünkü kapak sağa ve sola çevrilerek çok kolayca kilitleniyor ve açılıyor.
 Açılma durumunda bir felaket yaşanabilir :) Dikkat ettiğim bir diğer özellik ise ürün ,zaten az miktarda (2-3 damla ) kullanılan bir ürün olduğu için ,bastığınızda tamda damla hesabıyla ürün dışarı çıkıyor.

 Ürün şişesinin arka kısmında yazan kullanım önerilerini ise 3 şekilde sıralamışlar ; -Şampuanlama öncesi saçın tamamına uygulayarak yoğun besleme ,-Tarama öncesi saç boylarından uçlara kadar uygulayarak yumuşaklık ve kolay tarama ,-Son rötuşta uygulayarak saç onarımı ve ipeksi bir görünüm kazanma ...

Ben ise daha memnun kaldığım bir yöntem bulup bahsedeceğim şekilde uyguladım;
Duş öncesi 2-3 damla saç boylarından uçlarına kadar uygulayıp 15-20 dk kadar bekliyorum
(Sakın daha fazla kullanmayın ,aksi halde duş esnasında durulamanız çok zorlaşır) .
 Duş sonrası ise saçlarım zaten ürünün etkisi ile kolayca taranıyor .
Ve son olarak saç uçlarıma 1-2 damla uyguluyorum ,birazda bu şekilde bekletiyorum ve saçlarımı kurutuyorum. Vaatlerini gerçekleştiren ve saçlarımı ipek gibi,ışıltılı ve canlı bir yapıya dönüştüren 
bu ürüne gerçekten teşekkürlerimi sunuyorum . 
Uygun fiyatlı olarak gözünüz kapalı bir şekilde güvenerek alabileceğiniz bu ürünü ,
kişisel bakım marketlerinden satın alabilirsiniz . 
Sizinde bu ürün hakkında öneri veya görüşleriniz varsa yorumlarınızı beklerim.Okuduğunuz için teşekkür ederim.Mutlu Kalın :) 
İnstagram : obirbloggeerSnapchat : obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder