15 Nisan 2016 Cuma

Kurtarıcı Melek ; TONİ&GUY CASUAL KURU ŞAMPUAN

Herkese merhaba :)
Uzun zamandır yazmak istediğim Toni&Guy Casual Kuru Şampuan hakkındaki yazım ile sizlerleyim. Günlük hayatın koşturmasına bağlı olarak anlık programlarımın çıkmasına karşın çok sık olmasa da kuru şampuana ihtiyaç duyuyorum. Gerçekten o günümün kurtarıcısı olarak imdadıma yetişiyorlar.
Gözlemlediğim kadarıyla Batiste markasından biraz daha pahalı olan , kimisinin almaya çekindiği , kimisinin alırken verdiği ücretin karşılığını alıp almama konusunda tereddüte düştüğü bloğumun bugünkü misafiri Toni&Guy Casual Kuru Şampuan ..


Bu markada Batiste'de olduğu gibi menşeisi İngiltere olan bir ürün ..
Vaad ettikleri ise ; 
-Saçta biriken yağı hızlıca emer ; Evet gerçekten bir kuru şampuan olarak özellik bakımından asıl yapması gerekeni yapıyor ..Kısa bir süre içerisinde saçlarım duştan çıkmış havasına giriyor ,bu yüzden memnun kaldım. 
-Saça dipten uca hacim verir ; Örnek vermem gerekirse pırasa misali dümdüz saçlarım vardır ve sönük duruşunu sevmem ,Gözlemlediğim kadarı ile  Toni&guy bu görevinide yerine getirerek gün boyu saçlarımın hacimli bir duruşa sahip olmasını sağladı .Ve bu durum aynaya baktıkça beni mutlu etti :) 
-Zahmetsizce istenilen şeklin alınmasını sağlar ; Dediğim gibi hacimli bir duruş sergilerken saçlarımı hangi tür kullanıcaksam herhangi bir sertleştirme ya da şekil tutmama gibi inatçı bir özelliğe itmedi. Zaten saçlarımında çok inatçı ya da şekil tutmama gibi bir özelliği yoktur,ama bu özelliğinden yana da olumsuzluğa çeviricek herhangi birşey yaşamadım.
-Doğal bir görünüm verir ; Mat bitişli bir kuru şampuan olarak saçlarımı ne çok kuru gösterdi, ne de çok parlak .. Bana kalırsa saçlarımı tam orta kararda abartısız görünecek şekilde bir yapıya bürüdü..

Bunlara ek olarak bahsetmek istediğim bazı düşüncelerimde var .. Merak edenler için saçlarımda herhangi bir dökme veya kepeklenme yapmadı. Kuru şampuanlar saç köklerine doğrudan uygulandığından dolayı bu konular hakkında çok korkuluyor haliyle .. Koku olarak parfümlü ferah bir yapıya sahip, sanki ben biraz tarçınımsı bir havada sezdim :) Ama kesinlikle rahatsız eden bir kokuya sahip değil .. Uygulanışına gelince , her kullanış anımda çalkalayarak, saçlarımı ayırıp yaklaşık 15 cm uzaklıkta bir mesafeden uyguluyorum..Saçımı ayırdığım her kısıma uygulama sonrasında , 2-3 dakika bekliyorum ve saçlarımdaki pudrayı , saçlarımı parmaklarımla şekillendirerek dağıtıyorum .. 
Ekstra hacimli bir görünüm vermek isterseniz tarak yardımıyla saçlarınıza krape yapabilirsiniz . Kişisel bakım marketlerinden satın alabileceğiniz bu ürünün fiyatını tam bilmediğim için 35-40 TL arası diyebiliyorum.Unutmayın ne olursa olsun, gününüzü kurtardıktan sonra yinede saçınızda çok tutmadan arındırıcı bir şampuan yardımı ile yıkayın.
Kullanan okuyucularımdan görüş ve düşüncelerini benimle paylaşmalarını isterim :) 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim ,
Kucak dolusu sevgiler..

Snapchat : obirbloggeer
İnstagram : obirbloggeer

2 yorum:

  1. Hiç kullanmamistim bu ürünü bu arada blogunu takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil