6 Nisan 2016 Çarşamba

PURE BEAUTY MULTİFUNCTİON BB CREAM

Merhaba kızlar :) 
Uzun zamandır bir Bb krem arayışı içerisindeydim.En son kullandığım , daha doğrusu beğenmediğim için kullanamadığım Loreal Paris Skin Perfection Bb Krem'den hiçbir sonuç alamayınca , yeni arayışımı instagram hesabım üzerinden gelen öneriler karşılığında sonlandırdım :) 
Pure Beauty Bb Krem'in hayranı bu kadar fazla olunca hadi deneyelim dedim ve sadece Watsons mağazalarında satıldığı için gittim ve satın aldım.İyi ki de almışım diyorum ! 
Evet bu pembiş benim gönlümde taht kurdu :) 



Tüm samimiyetim ile söylüyorum, aldığım günden beri kullandığım fondötenlerimi bir kenara bıraktırdı. Cildim kuru olduğu için korkmuştum ama ,tüm gün cildi nemlendirme özelliğine sahip olduğundan dolayı en memnun kaldığım özelliği bu oldu. Cildime aydınlık ve doğal bir görünüm kazandırırken ,kapatıcılık konusunda da Bb krem olarak bana göre süper bir performans çıkarttı. 
Tek anlamadığım bu tüp neden bu kadar çok havadan oluşuyor ?
 Tüpün gramajına göre havanın miktarı fazla ölçüde bir oran gibime geldi..
Sanki birkaç kullanımım daha sonrası bitecekmiş gibi .. 

Gün boyunca yüzümde duruşunu sürekli gözlemledim ; sonradan yağlandırma veya sivilce 
oluşumuna neden olmadı . Yüzümde pütür pütürlük yaratacak bir kuruluğa da sebep olmadı . 
Paraben ,lanolin ve alkol gibi maddeleri içermiyor.Güneşin zararlı etkilerinden 
korumaya yardımcı Spf 42 koruma sağlıyor ve bu özelliği gerçekten yaklaşan yaz günlerinde 
çıkan güneş lekelerini engelleyebilmek için çok iyi bir durum..
Uygulanışına gelince ; nemli bir sünger yardımı ile uyguluyorum.Parmaklarım ile uygulamayı da denedim ama en iyi sonucu nemli sünger ile uygulama sonrasında aldım .
 Rengi ilk sürdüğünüzde gri alt tonlu bir yapı gibi dursa da ,cildinize yaydıkça tam anlamıyla cilt renginiz ile bütünleşiyor. Özellikle yaz aylarının boğucu sıcaklarında fondöten kullanmayı sevmeyen biri olarak hafif ve günlük makyajlarımın en büyük yardımcısı olacak :)
 Pure beauty markasına ait raflarda daha birçok ürüne denk geliyorum ve 
gözüm şu sıralar tonik özellikli ürünlerinde .. :) 
Bütün ürünlerini deneyip size sonuçlarını aktarmaya çalışacağım .
 Aranızda bu ürünü veya bu markaya ait diğer ürünleri kullananlarınız varsa , görüş,düşünce ve önerilerinizi beklerim. 
Hala bu güzelliği kullanmayanlar var ise ,kesinlikle en yakın zamanda kullanmanızı öneririm :) 
Okuduğunuz için teşekkür ederim . 
Sevgiyle kalın... <3
İnstagram : obirbloggeer
Snapchat : obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder