21 Nisan 2016 Perşembe

GARNİER ÜRÜN KARŞILAŞTIRMASI :)

Merhaba kızlar ! :) 
Günlük hayatın koşturmacasından dolayı bloğa yazı yüklemeye pek fırsatım olmuyor 
ama bugün uzun zamandır yazmak istediğim iki ürünümden sizlere bahsedeceğim .. 
Makyajımı temizleme konusunda uzun bir süredir Garnier ve Flormar ürünleri haricini kullanmıyorum. 


Ve  Argan yağlı formül çıkana kadar da her zaman fotoğrafta gördüğünüz 
pembe kapaklı olan bu suyu kullanıyordum ..

Özelliklerine gelecek olursak ilk olarak Hassas ciltler için olan Kusursuz makyaj temizleme suyu
 ile başlamak istiyorum ;
-Yüz , göz ve dudaklar için olan bu makyaj temizleme suyu cildi arındırır ve rahatlatır .
-Parfüm içermez 
- Hassas cilt tipleri dahil tüm cilt tipleri için uygundur.
- 400 ml olan şişesi ile 200 kez kullanım sağlar.
-Durulamaya gerek yoktur .  
 Gerçekten bittikçe aldığım ve indirime girdikçe stokladığım bir ürün olarak başarısı benim
 gözümde yüksek..Cildim hassas ve kuru bir cilt tipine sahip olduğu için yaz aylarının 
gelmesi ile kimi zaman alerjik reaksiyonlar ile karşılaşabiliyorum ve bazı kremler kullanıyorum. Cildimin kustuğu o antibiyotikli pomadları silmek için bile bir pamuk yardımı ile cildimi bu su ile temizlediğim zamanlar oluyor .
 Sade , kokusuz bir su olduğu ve parfüm içermediği için korkmadan kullanıyorum. 
Cildimi yatıştırmasını bu yüzden çok seviyorum.Suya dayanıklı göz makyajını biraz zor çıkartsa da
 ben yinede başarılı buluyorum :) 

Diğer ürün ise raflarda henüz kısa bir süredir görmeye başladığımız 
Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyu..
Özellikleri diğerinden biraz farklı olarak ;
- Argan yağı içerir. 
- Yağlı bir his bırakmaz 
- Suya dayanıklı makyajları temizler .
- Yüz , göz ve dudaklar için kullanılır.
- Cildi arındırır ve rahatlatır.
- Hassas ciltler dahil tüm cilt tiplerine uygundur.
Evet ilk başlarda Gratis raflarında bu ürüne denk geldiğimde , suyun üzerine çıkan 
sarı renkli sıvıdan korkmuştum :) Kuru bir cilt tipine sahip olan biri olarak aslında korkmam yersiz , ama hassas bir cilt tipine sahibim ve ne yalan söyleyeyim elim uzun bir süre bu ürüne hiç gitmedi.. 
Ve almakta direndiğim de oldu :) 
İlk kullanmaya başladığımda mavi renkli ( artık ben mavi derim siz mor mu dersiniz bilmiyorum :) ) küçük şişeye sahip olan Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleme Suyuna benzettim . 
Çünkü yüzde bıraktığı his aynı onun yapısına benziyor . 
Göz makyajını ovalamaya hiç gerek duymadan tek pamukta çıkartıyor . 
Bu konuda gerçekten sevdim.Özellikle çıkması zor olan bir maskara kullanıyorsanız 
( Mesela Maybelline Push up drama )..Kokusu sanırım Parfüm içerdiğinden dolayı diğer şişe gibi su özelliğinde olup kokusuz değil.. Bir diğer korkma sebebim ise bu idi.. 
Korktuğum başıma geldi ve cildime yabancı bir özellikte olduğundan alışana kadar 
biraz kızarıklık ve alerjik bir problem yaşadım..İyileştikten sonra ise deneyerek tekrardan kullanmaya başladım .. Tek fark olarak ; bu temizleme suyu ile suya dayanıklı makyajımı çıkartma işleminden sonra , diğer su ile sadece tek bir pamuk ile üzerinden geçiyorum :) 
Genel anlamda formül olarak başarılı olduğunu söyleyebilirim . Özellikle bahsettiğim küçük şişeli Çift fazlı göz makyaj temizleme suyunu almak yerine , ml fazlalığından dolayı bunu bile tercih edebilirim . Pamuk üzerine damlattığım zaman sanki bana yeterli gelmiyor, kuru bir yapıya bürünüyor . 
Bende 1 tık fazla damlatarak zamanla görüyorum ki diğer kullandığım şişeden
 2 katı fazla kullanımı sağlıyorum.. Yağlı bir his bırakmıyor ama ben yinede rahat edemeyip
 yüzümü hangi ürün ile temizlersem temizliyim yıkama gereğinde bulunuyorum.
 Bence ne olur ne olmaz , sizede öneririm :)
Kullananlarınız varsa sizlerinde görüşlerini merak ediyorum , yorum bırakırsanız sevinirim :)
Okuduğunuz için teşekkür ederim .
Ece'den ...
İnstagram : obirbloggeer
Snapchat : obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder