6 Mayıs 2016 Cuma

Maybelline Lash Sensational Maskara :)

Merhaba kızlar , 

Uzun bir aradan sonra elimde bulunan ürünler hakkında görüşlerim belirginleşmeye başladıkça bloğa tekrardan bir geçiş yapayım dedim :) Önceliği ise ülkemize satışı yeni gelmiş bulunan bu Maybelline markasına ait Lash Sensational adlı maskaraya verdim..



Uzun zamandır hemen hemen her makyajımda (cok seveni olduğu kadar ,sevmeyenide var) 
the falses Push up Drama maskarayı kullanıyordum ve bu ürün gelmeden önce 
yedekleme gereğinde bile bulundum :) Ama hiç sorun değil onun verdiği kıvrımı ve
 hacimi çok sevdiğim için yeri bende ayrı..
Şimdi gelelim yeni maskaramız Lash sensational hakkındaki görüşlerime..
Kirpiklerimde hacimli ve kıvrık duruşu seven biriyim..Artık bunu bilmeyen yoktur :) 
Plastik bir fırçaya sahip olmasından dolayı ilk beklentim ise kirpiklerimi yapıştırmamasıydı .. 
Ve bunu gerçekten başarılı bir şekilde yerine getirdi, kirpiklerimi tek tek ayırdı.. 
Aynı zamanda istediğim hacimi ve kıvrıklığıda verdi. Gün boyunca izlenimlerime dayanarak söyleyebilirim ki ; herhangi bir akma yada göz makyajımda bozulma olmadı .

 Bana göre ne ıslak ne de kuru bir maskara... Ama ikinci katı sürdüğümde bile kirpiklerimi yapıştırmadı, tam tersine asıl dolgun görünümü ikinci katımda elde ettim. 
Sanırım kirpiklerimin kısa olmamasından kaynaklı olarak ,sonucunu da güzel aldığımı düşünüyorum. Kısa kirpiklere sahip olanlarınız varsa da yorum bırakmalarını isterim :) 
Çünkü gerçekten merak ediyorum . 
Benim bu maskara ile tek sorunum temizlenme aşamasında oldu. Çift fazlı göz makyaj temizleme sularının her türlüsüyle temizlemeyi denedim ama normalde kullandığım pamuğun
 2-3 tık önüne geçti.. 
Gün boyu sonucun güzel ve başarılı olmasından
kaynaklı 

olarak bu etkeni çokta önemli görmüyorum :) 
Kirpiklerimde herhangi bir dökme yapmadı,bir zarar vermedi..Verdiği siyah rengin başarısını da katacak olursak ; 
 Sonuç olarak Maybelline bir ürünü ile daha gönlümü kazandı :)
Şu sıralar hazır Anneler Günü indirimi varken, deneyimlemek isteyenlere kesinlikle önerilir bir maskara..Ülkemize gelmeden önce satış hesaplarının anormal bir fiyata satmasından sonra , bana göre en büyük vurgunu ise Gratis ve Watsons gibi mağazalarımız , 
liste fiyatını 19,90 TL 'de tutarak en büyük güzelliği yaptı...
Bir sonraki güzelliğin ise Maybelline markasına ait Fit me adlı kapatıcısının 
üzerinden gelmesini diliyorum :) 
Okuduğunuz için teşekkür ederim,
 Görüş ve önerilerinizi yorum olarak bırakırsanız sevinirim.
Mutlu kalın :) 

İnstagram : obirloggeer
Snapchat : obirbloggeer

2 yorum:

  1. Gunlerdir gördügüm herkese sordum iyi diyenler oldu alma gerek yok diyenler oldu �� ama sen tüm özelliklerini yazmissin benim aradigim ozelkiklerin hepsi mevcut sanirim alicam ��bu arada benim kirpiklerim düz bakalim hacim bende nasil olucak cokkk tesekkurler ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince gözlemlerimi anlatmaya çalıştım :) Birazcık faydalı olabildiyse ne mutlu bana :) Şimdiden güzel günlerde kullanmanı dilerim :)

      Sil