13 Mayıs 2016 Cuma

Sephora Makyaj Temizleme Seti

Kullanmaya başladığım ilk gün instagram üzerinden çok merak ettiğimi söylediğim ve blog yazısı için sabırsızlandığım Sephora markasına ait makyaj temizleme setim ile Merhaba :) 

Alışverişim sırasında kasada bulunan bir set olup , uzun zamandır denemek istediğim
ürünler oldukları için şans vermeyi istemiştim.

İlk olarak başlamak istediğim ürünüm, fotoğrafta da gördüğünüz gibi 'Rahatlatıcı Makyaj Temizleme Sütü ' ..
Yüz ve göz bölgesi için kullanılan bu ürün hakkında,set içerisinde bir sıralama yapıyor olsam , benim için 1 numaradır. 
Genel olarak yüz makyajımı silme konusunda kullandım ve cildimde yağlı bir tabaka bırakmadı. Vaatleri içerisinde bulunan Macademia yağı ile cildi yumuşattığını söylüyor. Bunu da başarı ile gerçekleştiriyor.Hassas bir cilt yapısına sahibim ve bende herhangi bir alerjik reaksiyon yaratmadı . Kullananlarınız varsa yüzlerinde bıraktığı yumuşaklığı ve farkı anlayabilirler.Kullanmayanlara da kesinlikle şans vermelerini öneririm.
2 pamuk ile tüm yüz makyajımı başarı ile temizledi ,yerine yumuşacık canlı bir cilt bıraktı.
 Setimin 2.ci ürünü olan 'Suya Dayanıklı Göz Makyajı Temizleme Suyu'
 ise fotoğrafta gördüğünüz mavi renkli ve çift fazlı olarak adlandırabileceğim yapıda..Yarısı mavi bir sudan ve diğer yarısıda suyun üzerine çıkan yağlı ve şeffaf bir karışımdan oluşuyor.Bu ürünü ilk gördüğümde aklıma gelen Garnier markasına ait Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleme Suyu oldu :) En azından çoğunluğunuzun kullandığını veya denediğini düşünerek ; bu ürünün 1-2 tık daha önde olduğunu söyleyebilirim :) Aslında ilk kapağını açtığımda fazla ürün gelecek düşüncesiyle dikkatli dökmem gerektiğini düşündüm ama damla hesabı ile pamuğa gelince beni şaşırttı..
2 pamukta göz makyajı temizleme işlemini kolayca bitiriyor ve gözlerimde yakma yapmıyor.Kullandığım ürünlerde en dikkat ettiğim Parfüm ve Paraben özelliklerini de taşımıyor. 
Setin son parçası ise 'Anında Rahatlatıcı Tonik ' .
Paraben ve Alkol içermiyor.Kokusu ferah ve rahatsız edici değil.
İlk başta anlattığım makyaj temizleme sütünü kullanıp, 2-3 dakika bekledikten sonra, bir pamuk yardımı ile yüzüme hafif hareketlerle uyguladım.Cildimi belki gerebilir düşüncesi ile korkarak kullanmıştım ama ; Ne mutlu ki bu üründe yanılttı :) Kullandığım günden bu yana içeriğinde bulunan HydroSenn+ özelliğinden kaynaklı olarak cildime ferahlık, canlılık ve ekstra bir yumuşaklık kattı. Cildimin daha canlı durduğunu gerçekten fark edebiliyorum.
Bu setin normal fiyatı 46.50 TL. Fakat hala indiriminin sürüp sürmediğini bilmemekle beraber ben 24.90 TL'ye aldım. Tekrar alır mıyım ?
Evet Evet Eveet ! :) Hemde deneme boyları ile değil , büyük boyları ile alacağım. 
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
  Kullananlarınız  varsa bana görüş ve düşüncelerini belirtirlerse                                                                 sevinirim.                                                             
  Mutlu kalın :)
   İnstagram : obirbloggeer Snapchat : obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder