21 Mayıs 2016 Cumartesi

Golden Rose Luminous Finish Make-up Primer


Herkese merhaba , 

Bugün yazımda yaklaşık 2-3 haftadır kullandığım makyaj bazımdan bahsetmek istiyorum.
Bu makyaj bazı ile ilk tanışmam @mevy (Merve Özkaynak) sayesinde olmuştu .
Kendisinin önerilerine gerçekten güvendiğim için elimdeki makyaj bazı biter bitmez ilk şans 
verdiğim ürün bu oldu.Bundan önce kullandığım Loreal Paris Lumi Magique makyaj bazı da
benzer özellikte olup , ışıltılı ve aydınlık görünüm vermeyi vaat eden bir üründü.
Bir makyaj bazından en büyük beklentim tabiki de yüzümde ki makyajımı ilerleyen saatlerde tutmasıdır.Ama Loreal Paris'i makyajı tutma konusunda değil de fondötenimin üzerine uygulayıp aydınlatıcı görevinde kullanmayı sevdiğim için yeni bir makyaj bazı için Golden Rose'a başvurdum :) 


Golden Rose standlarında denk geldiyseniz bu konuda 2 tip ürüne sahipler. Biri mat bitişli olan ve diğeri ise benim kullandığım Işıltılı Ve Aydınlık Görünüm veren Makyaj Bazı.. 
Rahatsız edici bir ışıltı ve aydınlık görünüm kazandırmamakla beraber , en sevdiğim özelliği kokusunun hafifliği oldu . Güneş kremlerinin pudralı gibi olan ferah kokusuna benzettim . 30 ml pompalı bir şişeye sahip olup, makyaj öncesi tek bir pompa harcamak işinizi görüyor.
Ayrıca size 3 şekilde kullanım sağlayan bir yapıya sahip ; İster makyajınıza aydınlık bir görünüm vermek adına fondöteninize karıştırıp kullanın , İster makyaj öncesi baz olarak , isterseniz de fondötenin üzerine olucak şekilde , aydınlık sağlamasını istediğiniz (elmacık kemiklerine,kaş altına) bölgelere kullanabilirsiniz.İnce çizgi ve gözeneklerin görünümünü azaltıyor , Paraben içermiyor . Cildim hassas olmasına rağmen alerjik reaksiyon gibi olumsuz bir yanı ile karşılaşmadım.
Kullanım sonrası yüzümde oluşan yumuşaklığı ise fark etmemek imkansız...
Fiyatına göre gerçekten iyi bir sonuç sergiliyor. Bundan sonra bittikçe alacağım tek makyaj bazım kesinlikle bu ! :) Okuduğunuz için teşekkür ederim.
 Kullananlarınız varsa bu ürün hakkında yorumlarınızı beklerim :) 
İnstagram : obirbloggeer
Snapchat : obirbloggeer

2 yorum: