12 Ekim 2016 Çarşamba

Golden Rose Bb Cream Beauty Balm ''

Herkese Merhaba ,
Bugün sizlere anlatmak istediğim ürün olarak Golden Rose markasına ait Bb kremi seçtim :)
Fondöten özelliği içeren ürünleri özel günlerde kullandığım için günlük hayatımda sadece cilt tonumu eşitlemek maksatlı cildimi yormayacak daha hafif ürünler tercih ediyorum.
Pure Beauty markasına ait olan Bb kremi geçtiğimiz kış ve ilkbahar aralığında 3 paket kadar bitirdim.
Fakat yaz aylarının gelmesiyle ve tatile gittiğim için cilt rengimin değişmesinden dolayı Pure Beauty'nin rengi bende oldukça açık durmaya başladı.Biliyorsunuz ki Pure Beauty tek renk ve bunu kullanmayı bırakmaktan başka çarem yoktu :) 
Bende renk tercihi olabilen bir ürün arayışına girmişken , Golden Rose mağazasında bu ürüne denk geldim :)
Ne de güzel oldu !
Fondöten ya da Bb krem alırken elimin üzerinde test etme olayına kesinlikle inanmıyorum , çok hatalı bir durum olduğunu sizlerde eminim ki biliyorsunuz :)
Bu yüzden Golden Rose mağazasından alışverişimin yanında hediye edilen bu 15 ml'lik minik tester oldukça işime yaradı .Minik falan durduğuna bakmayın , yaklaşık 10-15 seferlik bir kullanım imkanı sundu bana ..
Kullandığım ilk günün hayranlığını snapchat hesabımdan sizlerle paylaşmıştım , ve diğer günlerde de farklı olmadı :) Spf 25 koruma faktörü içeren bu ürün cilt tonunu eşitleme konusunda oldukça başarlı...
Günün ilerleyen saatlerinde kesinlikle makyajımda bir bozulma yada T bölgemde bir kusma olayı yaşamadım. Cilt lekeleri ve kızarıklıkları başarıyla kapatıyor.Dilerseniz kapatıcılığı arttırmak adına ,şikayetçi olduğunuz bölgelere ikinci bir katı uygulayabilirsiniz.

Benim için en önemli olan;
Cildimi gün içinde kurutmaması ,
Renginin cilt tonuma oturması,
Ve cildimde herhangi bir sivilce yada yan etki yapmamasıydı . 

Bu yüzden tam boyunu almak için sabırsızlanıyorum ! 
Kullananlarınız varsa yorumlarınızı merakla bekliyorum,herhangi bir sorunuz olursa bana aşağıdaki kanallardan da ulaşabilirsiniz :) 
Okuduğunuz için teşekkür ederim . 
Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere...

İnstagram : @obirbloggeer
Snapchat : @obirbloggeer

1 yorum:

  1. Pure beauty benimde favorim canım.Açıkcası golden rose un bu ürününü ilk sende gördüm:)İlk fırsatta deneyecegim kesinlikle:)

    YanıtlaSil