19 Ağustos 2016 Cuma

Kumsal arkadaşım ; Zigavus Pharma SPF50+ Güneş Koruyucu Krem

Herkese merhaba ! 
Uzun bir aradan sonra yeni bir blog yazısı ile tekrardan sizinleyim .. Malum yaz aylarının gelmesi ile tatil modundayken bunaltıcı sıcaklardan ten makyajı yapılmıyor :) Benimde bugün sizlerle paylaşacağım ürün ; Plajda 2 hafta boyunca benimle olan Zigavus Pharma markasına ait SPF50+ Güneş Koruyucu Krem...

Üründen bahsetmeden önce Zigavus ekibine beni böylesine güzel bir ürün ile tatilime çıkmadan önce tanıştırdıkları ve bana bu ürünü gitmeme 1 gün kala yetiştirdikleri için teşekkür ediyorum ! :) 

Güneşlendikten sonra eve gittiğimde yüzümde bir tüp patlamışcasına oluşan kızarıklığı ve gerginliği sevmediğim için , güneşe çıkmadan genellikle 10 dakika önce yüzüm için kullandım. İlk günün mükemmel etkisini gördükten sonra güneşin yakıcı olduğu günlerde de elimden bırakamadım . Omuzlarım biraz yanıp , güneşin ısırmaya başladığı günlerde ise omuzlarım içinde koruyucu olarak kullandım . Yağlı ve yapışkan bir his bırakmaması ile birlikte cildim tarafımdan mükemmel bir şekilde emildi . İki saatte bir olmak üzere özellikle yüzümdeki kremi tazeledim . Denize girsemde etkisini kaybetmeyip akıp gitmedi ve sürdükten sonra cildimde kireç gibi pudralı bir beyazlık gözlemlemedim .Kokuya karşı hassasiyeti olanlar için (mesela ben ) gönül rahatlığı ile önerebilirim.Çünkü çok hafif tarif edemediğim bir kokuya sahip...İçerdiği Provitamin B5, Aloevera ve Vitamin E besleyicileri sayesinde cildime canlı ve doğal bir ışıltıda kazandırdı . 
Cildimde herhangi bir sivilcelenme veya alerjik reaksiyon yaratmadı . Bu yüzden yaz ayları geldiğinde kesinlikle bittikçe alacağım bir ürün oldu. Zigavus Pharma'ya ait doğal içerikli şampuanlar ve bakım ürünlerini incelemek için online site üzerinden sipariş verebilir,ürünleri inceleyebilirsiniz. Direkt online alışveriş için buraya tıklayınız.
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim, Sorularınız için İnstagram veya Snapchat hesabımdan bana ulaşabilirsiniz . 
Hepinize mutlu bir gün diliyorum ! :) 
İnstagram : @obirbloggeer
Snapchat : @obirbloggeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder